Informasjon om gjenåpning av skolen for 1.-4. trinn

NBS

Skolen har laget en lokal plan for gjenåpningen for 1.-4. trinn på mandag, (se vedlegg nederst på siden). Planen er gjennomgått i skolens beredskapsutvalg, MBU (medbestemmelsesutvalg) og med alle ansatte. Planen er også forelagt DS- og FAU-leder for evt. innspill. Planen sendes ut til foresatte på 1.-7. trinn, slik at alle er informerte.

Det er mye å forholde seg til, men vi tror at vi fint klarer å få til alle tiltakene. Vi velger å holde kohortene atskilt den første uka for å etablere trygghet og forutsigbarhet i de nye gruppene. Dette gjelder både i skole- og AKS-tid. Det vil være de samme voksne i kohortene på skole og AKS og vi har økt bemanningen for å få gjennomført ute- og innetid, pauser o.l.

Foreldre på småskolen vil få mer detaljert informasjon om gruppeinndeling, oppstillingsplasser mm direkte fra kontaktlærerne.

Vi gleder oss stort til å ønske 1.-4. trinn tilbake på skolen på mandag! Vi håper at 5.-7. trinn også kan komme tilbake om ikke så lenge.

Riktig god helg!

Mvh Nedre Bekkelaget skole