Besøksdager

barn holder hender

Nedre Bekkelaget skole 28. mai kl. 9-11
Skolestartere med foresatte ønskes velkommen til førskoledag på Nedre Bekkelaget skole tirsdag 28. mai kl. 9-11.
Oppmøte ved uteamfiet i skolegården.
Elevene vil ropes opp, før de går inn i klasserommet med lærere. Der får barna en smakebit på en skoledag med ulike aktiviteter, fruktpause og et lite friminutt.
Husk å sende med litt frukt i biter, drikke og klær etter vær.

Mens barna er i klasserommet, arrangeres det foreldremøte på skolens personalrom.
Etter foreldremøtet er det tid for å hente elevene ved klasserommet.

Oslo samiske skole 31. mai kl. 9-10:30
For nye 1. trinnselever som starter med samiskopplæring på Oslo samiske skole, ønsker vi velkommen til besøksdag fredag 31. mai kl. 9-10.30.
Det blir aktiviteter for elevene sammen med samisklærerne, mens foresatte inviteres til en informasjonssamtale med avdelingsleder.
Send med elevene litt frukt i biter, drikke og klær etter vær.

Nedre Bekkelaget Aktivitetsskole 11. juni 9-11
AKS inviterer til besøksdag tirsdag 11. juni kl. 9-11. AKS inviterer barnehagene, som følger denne dagen. Dersom det er få barn fra en barnehage, kan det hende foresatte må følge.